ebbacorneliathor.blogg.se

★★★★★★★★★★★★★

Dagen och kvällen

Kategori: Allmänt

Hejsan allihop hur mår ni? 
Jag har inte haft tid idag heller, jag måste börja blogga mer men jag hinner inte om dagarna! Men idag har jag varit med Ebba Ljunggren jag cyklade till västra Ramlösa för jag skulle va med på en lektion där men det blev väldigt länge på skolan så vi cyklade inte hem för än 17:00 typ haha, va så jävla hungrig men det var vist inte Ebba haha!
Jag va med Ebba till typ 18:30 men sen skulle jag hem så det blev inte så länge men vi hade ändå så kul!! 
Jag cyklade hem och ått sen städade jag på mitt rum, duktiga jag☺ 
Nu ligger jag soffa och kollar på tv och kollar på Nike free run skor så om det är någon som vet en bra och billigt sida så kika mig - ebbathor1
I morgon så börjat jag kö 8:00 :( men jag ha inte så lång dag imorgon men vi på famen ska till dunkers och kolla på någonting där vet faktiskt inte vad! Men efter det vet jag inte var jag ska göra men Linn o hennes familj kommer till oss på kvällen kl 18:30 typ så blir det mysssss!!! 
Men vi hörs imorgon, om jag kan så hörs vi innan jag går till skolan❤ 
Jag ska bli bättre på att blogga sorry 
KrAm Ebba 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: