ebbacorneliathor.blogg.se

★★★★★★★★★★★★★

" duktiga jag"

Kategori: Allmänt

Jag och Maja va efter  famen vi slutade halv 4 istället för alls var typ trötta, ingen hade kläder osv , hon skulle ha Bamse kl 17:00 så vi kunde va hos mig i typ en timme så slipper hon cykla först hem till sig o sen till nästan skola, litet mer!:)
Ja när Maja stack vid 16:55 så gick jag direkt upp på mitt rum och började plugga jag pluggade faktiskt ända till kl 20:00 för sen årkade jag inte mer och jag kunde det! Man ska redovisa en nyhet muntligt varför klassen och jag kommet bli illröd i ansiktet som en jävla tomat!!! Ja och Maja också haha!
Kl 20:00 kollade jag lite på tv och pratar lite med majs om läxan och något annat! 
Klockan blev 21:00 och då va den Ensam Mamma Söker!😂😍
Det slutade kl 22:00 då gick jag upp och gjorde ordning och nu ligger jag i min skööna säng!
Vi ses imorgon och hörs imorgon 
KrAm Ebba 



😂😂😂 värdens underbaraste Bella, så jävla het den tjejen är! ( jag lovar att du kommer dampa på mig! ) döda bara inte mig!!!!!

Kommentarer

  • Bella säger:

    EBBAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    2013-10-22 | 07:13:01

Kommentera inlägget här: