ebbacorneliathor.blogg.se

★★★★★★★★★★★★★

HATAR school

Kategori: Allmänt

Imorse vaknade jag halv 8 jag dog typ! 
Men jag han till skolan men vet  inte riktigt hur min frisyr såg ut... Crazy 
Jag hade massa tråkiga lektioner innan lunch arbetspass, matte och no:( 
Efter lunch hade vi typ någonting mot mobbning sen engelska men engelskan va fett Chill ( stavning ) sen hade jag och Maja spanska och den var också chill. 
Efter spanska slutade vi, jag cyklade direkt hem för måste plugga ha prov imorgon och någon jävla no debatt!!! Så jag kommer dööööö imorgon och kommer verkligen inte hinna blogga i skola:(! 
Efter skolan på torsdag ska jag va med Maja och Noah! 
Men nu måste jag sätta igång men pluggandet typ så vi hörs innan jag sticker och tränar gymnastik:😄
Seeja
KrAm Ebba 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: