ebbacorneliathor.blogg.se

★★★★★★★★★★★★★

Min bästa nells

Kategori: Allmänt

Hejsan idag har jag inte bloggar så mycket vet faktiskt inte varför, har gjort saker hela tiden !!
Jag städat mitt och hela garderoben, de blev en och halv sopsäck med bara kläder! Jag började kl 11:00 och av klar kl 16:00 sen gick jag o mötte Nellie vid busshållplatsen! Vi stack direkt hem och åt typ sen kollade vi när vår bio gick, 18:00 började bion👌
Vi åkte buss dit vid halv sex för att köpa godis och biljett.... 
Filmen va slut vid halv 8 och vi tog bussen hem vid 20:43 så vi fick inte vänta så länge! 


 

 

Nu ligger vi in sägen med tända ljud och lyssnar på musik och Nellie pratar med killar som vanligt HAHAHAHA!
Men vi hörs om jag inte somnar för är grymt trött!
KrAm Ebba 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: