ebbacorneliathor.blogg.se

★★★★★★★★★★★★★

Myspys kväll

Kategori: Allmänt

Nu ligger jag i min säng med tända ljus o ätet morötter, tomater 😂😂👌 och kollar på gossip girl typ! Det kommer upp såna reklam sidor hela tiden så det funkar knapp! Så jävla stötigt!



 Så ser då mitt rum ut nu och min goda " mat " 😂😂👆 
Ja idag har jag varit och kollar handboll Emma som spelar i A laget känner vi så ja.... 
Fett dålig bild men får duga!👇👇👈
Vi kollade inte på hela matchen för jag skulle iväg ock träna sen och ja skulle kunna hinna äta, klä på mig och hämta Ebba så fick vi gå lite tidigare från matcher! 
På träningen gick det bra tills jag typ bröt min tå ( de kändes så ) men va faktiskt jätte duktiga på styrkan, tycket jag!💪💪👏😂!
Imorgon ska ja va med Maja och Noah vet inte om det blir några fler, vi får se....
Men vi hörs lite senare för nu blir det goooosip girl 
KrAm Ebba 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: