ebbacorneliathor.blogg.se

★★★★★★★★★★★★★

Mysssss

Kategori: Allmänt

Nu ligger jag i sängen och myser, tända ljus och gossip girl det är livet de... 
Idag och jag varit med Noah och Maja 
Maja åkte hem 6 tiden och Noah där efter! Vi cyklade till mc 😂 sen stack vi hem till mig och hade fett kul! 
Typ vid 20:00 körde pappa mig till Maja för att vi skulle va också va vi med Ebba och Matilda o några andra! 
Pappa hämtade mig typ vid 23:00 och körde vi direkt hem och jag gick upp på mitt rum och provade nya kläder som jag har fått! Och nu tänder jag massa ljus, gör i ordning mig och kollar på GOSSIP GIRL😍😍. 
Imorgon ska jag, Moa och mamma i väg typ vid 12:00 och äta brunch någonstans? Efter brunchen blir det plugg och träning klockan 17:00 till 20:00. Men vi hörs i morgon lite senare 
KrAm Ebba


Kommentarer


Kommentera inlägget här: