ebbacorneliathor.blogg.se

★★★★★★★★★★★★★

Värdens starkaste Björn

Kategori: Allmänt

 
Efter jag och Maja hade slappar och kollat på gossip girls så stack vi till värdens starkaste björn " Bamse" som jag skrev i flera inlägget osv... 
Efter Bamse skulle jag hem och plugga till engelska sånt jävla skit, men det var inte så svårt och Maja skulle till nästa barn, hon hade typ panik för Maja skulle cykla från västra till heden  på typ 15min hahaha hon är så jävla go hon! 
Men jag cyklade långsamt hem, hade inte alls lika bråttom som majs😂
Efter pappa hade förhört mig på läxan så stack jag till min andra familj, familj Linde💕 jag gick ditt för att bara prata med dom om alting och mysa💕 jag va hos dom till 21:00 o sen sprang jag hem som blixten för att inte missa ensam mamma söker  Haha! Programmet slutade kl 22:00 och då gick jag raka väga upp till badrummet och borstade tänderna och raken vägen till min säng och nu ligger jag här och typ döööör är så himla trött och ont i huvudet😴 
Så hajdå och vi hörs och ses imorgon 
KrAm Ebba

Kommentarer


Kommentera inlägget här: