ebbacorneliathor.blogg.se

★★★★★★★★★★★★★

Whit my bebe

Kategori: Allmänt

Idag har det varit mycket,  först väla med pappa köpte några saker där. Sen stack vi hem och typ åt, sen städade jag mitt rum? Pratade lite med Maja också om kvällen och sånt!
Efter jag hade städat mitt rum osv så åkte jag och pappa till några kompisar o va där till typ 17:00 för pappa och mamma skulle iväg vid 18:00 till några kompisar! Moa skulle ha några kompisar hos sig så jag fick inte va hemma så jag frågade Maja om hon kunde va? O det kunde hon❤
Maja kom till mig vid 18:30, vi fixade med lite kläder och annat . Sen cyklade vi hem till majs och typ åt mat, sen efter ett tag så gick vi ut o fotade massa fota o va ute i typ 45min sen frös vi ihjäl  jag iallafall hahaha! 
Vi tänder massa ljus, äter glass, redigerar foto och lyssnar på musik och bara myssss! 
Bilder kommer lite senare för måste redigera alla först!:( ( Maja är seg ) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: