ebbacorneliathor.blogg.se

★★★★★★★★★★★★★

Deeptalk med mina bästa

Kategori: Allmänt

Godmorgon allihop, förlåt för jävligt dålig upptatering! I föregår  va jag ju i Ullared hela dagen och kom hem typ vid 20:00 och då va jag jätte trött så jag somnade nästa inpå och den sömnen behövde jag verkligen!! 
Igår så hade jag städ dag men mammi och Moa, jag och Moa rensade hela vår gradrob och shit vad mycket skit man har där, det blev mycket kläder som jag inte ville ha och som va fina så vi ska sälja dom och för pengar vi får ska jag ta med till STOCKHOLM, 4 dagar kvar! Längtar så jävla mycket, vi kommer ha det bäääst.
Vi städade tills jag skulle sticka på min träninge, som började 16;30-18:00 och den gick väll ganska bra! 
Efter träningen stack jag hem direkt och duschade och packa o sånt för sen skulle jag till majs. 
19:30 kom jag till Maja och vi hade en sjukt deeptalk, älskar sånt! 
Men vid 21:00 så träffade vi min efterlängtade Ebba, asså Gud va jag har saknat den tjejen!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Vi gick runder och hade deeptalk typ i 2 timmar och det va riktigt skönt alla fick ut så mycket! Loveit.
Vi gick in sen eftersom det va rätt kalt och skulle hämta en sak! Vi kollade på en riktigt bra film, vet inte riktigt va den heter men den va riktigt bra!👌
Efter filmen följde vi ebbs hem och de kan va de roligaste, vi väckte nog hela kvartet klockan 00:30 😂👌 
Sen gick jag och Maja hem och bäddade ner oss i sängen och bara mös till vi somnade!👌 
Det va min kväll/ dag igår och en riktigt mysigt kväll va det! 
Love er E M
Vi hörs senare för nu ska vi gå ner!
Xo Ebba 


Kommentarer

  • E säger:

    Love er

    2014-02-23 | 12:13:57

Kommentera inlägget här: