ebbacorneliathor.blogg.se

★★★★★★★★★★★★★

Mordet i Sandhamn

Kategori: Allmänt


Nu ligger jag i sängen och kollar på tv och dricker mango te💗
Idag har jag iallafall varit med Maja, först vid 17:00 så stack vi till bamse och jag va med där och tittade lite och sen vid 18:00 typ så cyklade vi till brunnen och köpte bulle, typ något godis och chocklad för jag va så jävla chocklad  sugen...😚 sedan kom Hampus och då pratade vi lite och sånt och vid 19:45😂 så cyklade jag hem, Maja gick hem och Hampus gick hem!
När jag kom hem så gick jag upp och fixade lite, sen gick jag ner och kollade på tonårsbossen. När de slutade så gick jag upp på mitt rum och gosade ner mig och kollade på datorn och sen det jag kollar på nu " mordet i Sandhamn " 
Vi hörs senare ikväll 
K
R
A
M
EBBA

Kommentarer


Kommentera inlägget här: