ebbacorneliathor.blogg.se

★★★★★★★★★★★★★

Slapp kväll 💗

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag i soffan och kollar på tv! 
Har packat klart allting nu, väskan på planet och den andra väska med kläder
Pengarna är fixade både till mig och till man beb Maja ❤️
Lägger mig tidigt idag för att ska gå upp 06:00 på morgonen och min moster kommer till oss 07;00 och hämta oss😲
Vi hörs när jag ska gå och lägger mig 
K
R
A
M
EBBA 




Jag sitter här hemma och nästan gråter för att jag vet inte hur jag ska kunna klara mig exakt 16 dagar utan denna personen! 
Älskar dig Maja och kommer sakna dig så jävla mycket har massa minne med dig och lova att du gör de jag skrev till dig 😂 
Hoppas du läser detta inlägget ☺️ 


Kommentarer

  • Maja säger:

    Vet inte hur jag ska klara mig utan dig heller, och Ebba jag har tappat bort lappen du skrev till mig

    2013-12-16 | 21:39:54

Kommentera inlägget här: