ebbacorneliathor.blogg.se

★★★★★★★★★★★★★

Lite om min helg i Danmark

Kategori: Allmänt

Hej, hoppas ni har haft det bra, det har iallafall jag haft! 
Jag kan berätta lite, ja vi åkte vid 9:00 och det lite mer än 2 timmar så vi va framme 11:30 ungefär! 
När vi kom fram packa vi upp alting, bytte om lite o sånt, sen körde vi till bordershop o jag och Nellie handlade godis och dom vuxna massa alkohol!😂
När vi kom hem så fixade vi till oss lite sen åkte vi till ett annat hus 5min där ifrån och åt mat! Jag tyckte inte det var jätte gott men absolut okej men Nellie ÄLSKADE det speciellt fläsksvålarna . 
 Vid 22:00 åkte vi till de huset där vi va först i och där skulle sova.

Vi la oss vid 0:30 ungefär och gick upp vid 10;00! 
10:30 åkte vi till huset där vi åt middag men då åt vid frukost!😋 
Jag vet faktiskt inte alls  när vi åkte och när vi kom hem haha! 
17:00 åkte jag till gympan och den slutade 20:00! Jag gick upp och duschade, åt och ny bäddade min säng😍
Nu ligger jag i sängen och bara myser!
Detta inlägget kanske inte va så intressant menmen,. 
Vi hörs imorgon ( de är skola imorgon ) så vi hörs antagligen i skolan eller något!
KrAm Ebba

Kommentarer


Kommentera inlägget här: