ebbacorneliathor.blogg.se

★★★★★★★★★★★★★

Har haft fullt upp!

Kategori: Allmänt

Förlåt för jag inte har skrivit så mycket i dag men det har varit mycket idag!
Jag va med Maja och Matilda och många fler... På harlyckan och spelade bara lite fotboll! 
Jag cykla hem vid 16:30 nånting för jag skulle hem och äta och sånt för jag skiljt på träning!👍 det gick väll bra på min träning, tränare va jätte bra idag också!
Efter träningen åkte jag hem och direkt så gick jag upp på mitt rum för var tvungen att prata med majs! 
Sen åt jag och sen plugga jag lite o sen duschade jag!
Sen pratade jag med Maja ännu en gång för folk är idioter i denna värd som vi lever i... 
Men nu ligger jag i sängen ock gör allt möjligt, insta, Facebook, bloggar och pratar med mAja så klart !☺
Men nu ska jag faktisk sova så vi hörs imorgon.  KrAm Ebba


 





Kommentarer


Kommentera inlägget här: