ebbacorneliathor.blogg.se

★★★★★★★★★★★★★

Bästa ni👌

Kategori: Allmänt

Kom hem typ precis, har haft en riktigt rolig och gossig kväll!
Vid 17:00 så körde min familj ner till stabn till café viva för vi skulle äta där för att har fyller ju 14 år imorgon.
Maja kom till café viva vid 17:30 och va där till ca 18:40 tror jag!
När vi kom hem till mig så ville jag och Maja hittad på något, vi va riktigt rastlösa så vi ringer bästa Phille och bestämde att vi kom till han. 
Vi gick typ direkt ut och bara gick och prata men sen kom vi på att vi kunde gå till Ebba Wikstrand😘 så vi gick dit lite spontant.
De blev en riktigt mysig spontan kväll med massa snack och BJ😚 hade deeptalk hela kvällen!👌 
Ni är bäst ni 





Vi hörs imorgon för kommer nog somna snart, sov så gott bästa ni som läser min blogg!👏 
Vill bara tilllägga att jag blir 14 vintrar imorgon klockan 12:15 
2000-26/1-12:15 föddes lilla Ebba 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: