ebbacorneliathor.blogg.se

★★★★★★★★★★★★★

Börjar blogga på onsdag! Hörs då....

Kategori: Allmänt

Hej bloggläsarna jag har verkligen inte glömt att blogga de bara att jag inte har haft tid.
De va mycket i USA hela tiden och sen när jag kom hem från USA har jag kollat på fotboll med bäst Maja 24/7 så har inte hunnit blogga!
Jag täckte att på onsdag börjar vi skolan och då ska jag börja blogga och ta de lite på Alvar och då händer de lite mer än vad det har hänt nu... För liksom direkt när jag kom hem  så kollade vi fotboll o så har de varit nu i 3 dagar och inte hänt så mycket mer!
mina inlägg ska va som vanligt, jag kommer skriva om vardagarna och helgerna om de händer något speciellt och försöka va så uppdaterad så mycket som jag kan!! 
Vi hörs och ses på onsdag då de blir som vanligt❤️
K
R
A
M
EBBA 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: