ebbacorneliathor.blogg.se

★★★★★★★★★★★★★

Fit for fight

Kategori: Allmänt


Idag har jag varit på gympa träning i 2 timmar, vi hade gympa i och en halv timme och styrka i 30min.
De va typ den jobbigaste styrkan på länge men jag bara bet i ihop och körde😂👏
Jag kom hem vid 20:00, åt direkt när jag kom hem och sen gick jag upp och duschade och la mig sedan i sängen och bara ta de lungt! Pratade även med bästi på telefonen om får weekend i Stockholm i februari när vi ska till Avicii och kommer ha de fett jävla kul, vilket össss det kommer bli,... 
Maja + Ebba = YOLO crazy twinisar❤️
komma ifrån Helsingborg och alla falska people... 
Menmen mer får ni veta senare när det närmar sig.
Ska gå och göra ive mig nu för är sjukt trött så vi hörs imorgon💋💋
Pusspuss Ebbiz 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: