ebbacorneliathor.blogg.se

★★★★★★★★★★★★★

Myskväll😚

Kategori: Allmänt

Hej allihop hejhej hallå
Idag har de varit en super dag vi slutade  tidigt och sen va jag med den bästa personen i världen❤️ 
Vi planerade till nästa månadens stora sak och jag längtar sååå himla mycket
Vid typ 16:00 så stack jag och Maja ner till jorbodalen och åkte pulka det va en seg start men blev riktigt roligt till slut😂
Vi va där i typ en timme och sen skulle Maja till bamse och då cyklade hon och jag gick hem och bara slappade och har gjorde de tills jag skulle äta!
Efter maten gick jag upp på mitt rum och tände en Massa ljus och började kolla på en film och nu ligger jag här i min säng och bara myser😚
Ska snart börja kolla på ett program på tven så filmen få snart ta slut...
Vi hörs innan jag somnar
K
R
A
M
EBBA 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: