ebbacorneliathor.blogg.se

★★★★★★★★★★★★★

Sweet home

Kategori: Allmänt


Hello❤️
Nu sitter jag i soffan och kollar på kollar på tven har kollat sen typ 19;00.
Va med Maja direkt efter skolan men hon stack vid 16;00 för då skulle hon ta bussen till hennes sjukgymnast och då gick jag ner för att byta om till min fotbollsträning.
Den började vid 17:00 och slutade 18:30 men jag hade sjukt ont i min hälsena och Ebba hade ont i sin fot sen innan så när det va typ 30min kvar så satte jag och Ebba sig i vår tränares bil för att vi frös ihjäl eftersom vi inte rörde på oss!
Direkt när jag va hemma så tog jag en vaaaarm dusch och sen efter den så gick jag ner i soffan med mitt täckt och satt och kollade på film och åt mat👌 de va super skönt och gossigt😚 och nu ligger jag fortfarande i soffan och ska gå och ta en kopp te så jag blir ännu varmare😗 
Förlåt ännu en gång för jag ine bloggar så mycket, måste bli bättre på att blogga men de väldigt mycket nu också
Vi hörs innan jag ska gå och lägga mig 
K
R
A
M
Ebba 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: